فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری میدان" جهاد" مشهد ۲ متهم به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو دستگیر شدند.

دستگیری ۲ متهم به سرقت قطعات خودرو در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: یکی از تیم‌های کلانتری میدان جهاد هنگام گشت زنی در خیابان شهید" نامجو" به ۲ سرنشین یک دستگاه پراید که راننده آن با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام بلافاصله به تعیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی خودرو پراید موردنظر را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از صندوق عقب آن، ۲ عدد باتری خودرو، ۲ عدد جک، یک دستگاه تلفن همراه و به همراه ابزارآلات سرقت کشف کردند.

نگهبان گفت: متهمان که اعتیاد به موادمخدر دارند در ادامه تحقیقات با توجه به مستندات کشف شده به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو در جنوب شهر مشهد و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه باتری و ۲ جعبه آچارآلات مسروقه را کشف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:

اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنید.

از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو پرهیز کنید.- هنگام ترک اتومبیل دقت کنید که درها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد.

هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش (مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید.

از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.